Ötən il və cari il ərzində plantain məhsulunun ölkəmizə gətirilməsi ilə bağlı müraciət daxil olmayıb
9 Aprel 2024 17:04

Banan və plantain daha çox tropik ölkələrdə yetişdirilən dadına və qida dəyərinə görə əhəmiyyətli meyvələrdəndir. Sözügedən meyvələrə müqayisəli şəkildə yaxından nəzər salaq.
Plantain və banan arasındakı əsas oxşarlıq onların xarici görünüşü – rəngləri (sarı və ya yaşıl olmaları) ilə bağlıdır. Bundan əlavə, həm plantain, həm də banan maqnezium və C vitamini ilə zəngindir. Hər iki meyvə lif baxımından da zəngin olduğundan, doyurucu xüsusiyyətə malikdir. Enerji artırıcı meyvə kimi, xüsusilə iştahasızlıq halında, bədənin enerjisinin artması üçün bu meyvələrdən istifadə oluna bilər. Tərkibində kalium olduğuna görə ürəyə, az miqdarda duz olduğuna görə isə qan təzyiqinin tənzimlənməsinə yaxşı təsir edir. Lakin bu məhsulların normadan artıq qəbulu qəbizliyə gətirib çıxa bilər.
Bəs bir-birinə çox bənzəyən bu iki meyvənin fərqi nədədir?
Banan meyvələri qövsvari formadadır, yetişməmiş yığılır və yetişdikcə həm şirinləşir, həm də qabığı asanlıqla soyulur. Banan bitkisinin sarı rəngli meyvələri daha çox yayılsa da, qırmızı, çəhrayı, hətta bənövşəyi rəngdə növləri də mövcuddur.
Plantain isə daha düz formada olub, meyvələri ölçücə banandan daha böyükdür, qalın qabığa və yüksək miqdarda nişastaya malikdir. Belə ki, plantain banandan daha çox nişastalıdır və şirinliyi daha azdır. Plantain yetişməmiş halda bişirilərək (qızardılaraq), həmçinin yetişmiş halda bişirilmədən istehlak edilə bilər. Bundan əlavə, plantaini şirin, o cümlədən duzlu, qızardılmış yeməklərdə tərəvəz kimi də istifadə etmək olar.
Qeyd edilən xüsusiyyətlər nəzərə alınaraq, istehlakçı banan və plantainin oxşar və fərqli cəhətlərinə diqqət yetirərsə, lazım olan məhsulu düzgün seçər. İstehlakçı həm banandan, həm də plantaindən rahatlıqla istifadə edə bilər, çünki hər iki məhsul insan sağlamlığı üçün heç bir risk təşkil etmir.
Qeyd edək ki, Azərbaycan Respublikasının Qida Təhlükəsizliyi Agentliyi tərəfindən idxal olunan bütün qida məhsullarına nəzarət həyata keçirilir, ötən il və cari il ərzində plantain məhsulunun ölkəmizə gətirilməsi ilə bağlı Agentliyə heç bir müraciət daxil olmayıb.
Oxşar xəbərlər

Qida zəhərlənməsindən qorunmaq üçün əməl edilməsi vacib qaydalar
Qida zəhərlənmələrinə daha çox isti havalarda, yaz-yay aylarında təsadüf edilir. Zəhərlənmələrə mikroorqanizmlər, onların toksinləri və ya kimyəvi maddələrlə çirklənmiş qida qəbulu səbəb ola bilər. Son illərin statistik təhlilinə əsasən, ölkəmizdə qida zəhərlənmələrinin 75 %-i məişət zəminində baş verir. Qida zəhərlənmələrindən qorunmaq üçün aşağıdakı tövsiyələrə əməl etmək lazımdır: - Əllər yemək hazırlamazdan öncə, balıq, ət və quş əti kimi çiy qidalarla təmasdan sonra yaxşı yuyulmalı; - Mətbəx dəzgahı təmiz saxlanmalı, xüsusilə çiy ət, quş əti, balıq, çiy yumurta və tərəvəzlə təmasdan sonra yaxşı təmizlənməli; - Çiy istehlak edilən (limon, pomidor, meyvələr və s.) və çiy istehlak edilməyən (ət, kartof və s.) qidalar üçün fərqli doğrama lövhələrindən və bıçaqlardan istifadə edilməli; - Yeməkləri, xüsusilə ət yeməklərini bişirərkən tam bişdiyindən əmin olmalı; - Çiy ət, toyuq, balıq, yumurta və digər çiy istehlak edilməyən qidaların bişmiş qidalarla təmasına yol verməməli; - Dondurulmuş qidaları donunun açılması üçün otaq tempuraturunda deyil, soyuducunun alt bölməsində saxlamalı; - İstifadə müddəti keçməsə belə, xarabolma əlamətləri olan qidaları istehlak etməməli; - Yeməkləri, salatları, xüsusilə kremli şirniyyatları 2 saatdan artıq soyuducudan kənarda saxlamamalı; - Botulizm riskini nəzərə alaraq, ev şəraitində turşu hazırlayarkən məhsulların çox yaxşı yuyulması və sterilizasiyasına xüsusi diqqət yetirməli; - Tanımadığınız göbələyi yığmamalı və istehlak etməməli; - Qidaları onların xüsusiyyətlərindən asılı olaraq düzgün rejimdə saxlamalı; - Yeməyi bişirdikdən sonra yalnız bir dəfə qızdırmalı və ya dondurmalı.

”1003 – Çağrı Mərkəzi” ilə “Alo174” qida xətti arasında təcrübə mübadiləsi baş tutub
Azərbaycan Respublikası Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinin (AQTA) “1003 – Çağrı Mərkəzi” ilə Türkiyənin Kənd Təsərrüfatı və Meşə Nazirliyinin “Alo174” qida xətti arasında təcrübə mübadiləsi baş tutub. Bu əməkdaşlıq çərçivəsində tərəflər vətəndaş müraciətlərinin qəbul edilməsi, onların operativ cavablandırılması və nəticələrlə bağlı məlumatların çatdırılması sahəsindəki təcrübələrini bölüşüblər. “1003 – Çağrı Mərkəzi”nin əməkdaşı “Alo174” qida xəttində vətəndaş müraciətlərinin dinlənilməsi, cavablandırılması və aidiyyatı orqanlara çatdırılması mərhələlərini izləyib. Mübadilə çərçivəsində qurum əməkdaşlarına “1003-Çağrı Mərkəzi”nin fəaliyyəti barədə ətraflı məlumat verilib. Vurğulanıb ki, “Çağrı Mərkəzi” vətəndaşların qida təhlükəsizliyi ilə bağlı müraciətlərini qəbul edən və operativ cavablandıran xidmətdir.

Qanunsuz heyvan kəsiminin qarşısının alınması istiqamətində tədbirlər davam etdirilir
Nəzarət tədbirləri çərçivəsində 2025-ci il 14-18 aprel tarixlərində Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinin əməkdaşları tərəfindən aparılan monitorinqlər zamanı Bakı şəhəri və Abşeron, Ağdaş, İmişli, Tovuz rayonlarında fəaliyyət göstərən 9 heyvan kəsimi və ət satışı məntəqəsində bir sıra nöqsanlar aşkar olunub. Aşkarlanmış uyğunsuzluqlarla əlaqədar inzibati tədbir görülüb. Baytarlıq-sanitariya ekspertizası aparılmadan heyvan kəsimi və ət satışı fəaliyyəti ilə məşğul olan və barələrində inzibati xəta haqqında protokol tərtib edilmiş məntəqələr aşağıdakılardır: